4.8.08

Dag 1 Vrijdag 20-6-’08 Naar Ierland met Hipo

Ik had weer eens verkeerd gelezen, ik las 7 uur bij de bus, maar er stond 10 voor 7, ik werd gehaald en kreeg de gele kaart. Niet echt, alles verliep verder goed, en om 8 uur zaten we al aan de koffie met gebak. Het was een prachtige nieuwe bus. Bij Calais gingen we met bus en al op de boot en in 1 ½ uur waren we al bij de krijtrotsen van Dover. Vandaar voorbij Londen in Swindon bij het Holiday Inn Hotel ,,Express,, Daar zouden we eten en overnachten. Alleen Cobi en Ria hadden samen een grand lit, en zo ook Ans en Ton, maar gelukkig konden de kamers worden geruild voor kamers met 2 bedden. Ik vind het hier wel koud, en als ik naar buiten kijk zie ik 3 hazen in het gras spelen. Morgen verder naar de Westkust en op de boot naar Ierland.

Geen opmerkingen: